Traktory Massey Ferguson modelové řady 7400 dosáhly u nás značné obliby. Jedná se o technicky vyspělé stroje vybavené ve standardu řadou prvků zvyšujících komfort a produktivitu práce.
Jedná se například o odpružení kabiny a přední nápravy, plynulou převodovku Dyna VT, elektronické řízení tříbodového závěsu i vnější hydrauliky či přehledný monitor Datatronic 3 určený pro takřka kompletní nastavení traktoru.
Modelová řada MF 7400 končila dosud provedením 7495 vybaveným šestiválcovým motorem Agco Sisu Power o zdvihovém objemu 6,6 litru, který poskytoval jmenovitý výkon 190 k(140 kW) dle ISO TR 14396.
A přitom v nižší modelové řadě 6400, která se používá obdobné motory a liší se především použitou převodovkou Dyna 6, se vyskytovaly ještě dva modely se šestiválcovými motory o zdvihovém objemu 7,4 litru a jmenovitém výkonu 200 a 215 koní.
Tyto motory jsou nyní k dispozici i v modelové řadě 7400 a poskytují jmenovitý výkon 205 a 220 koňských sil (151 a 162 kW). Tento výkon je dosažen ve jmenovitých otáčkách motoru 2200 za minutu. Nicméně při otáčkách 2000 za minutu je dosažen výkon mnohem vyšší a to o plných dvacet koní v případě obou modelů, tedy 225 a nebo 240 koní. Výrobce uvádí i maximální výkon naměřený na vývodovém hřídeli, který je o 10 % nižší než ten udávaný na motoru.
Použité motory používají systém přeplňování s mezichlazením stlačeného vzduchu, čtyřventilovou techniku rozvodu, a nebo systém vstřikování Common Rail. Díky elektronickému řízení je jejich ovládání spojeno s řízením převodky, nově pomocí systému DTM (Dynamic Tractor Management). Hlavní funkce systému je tradiční. A to změna převodového poměru a otáček motoru tak aby provoz traktoru byl co nejvíce hospodárným.
Co do ostatních technických parametrů a ovládání zůstává vše při starém jako u ostatních traktorů řady 7400.
Je zde ale jedna novinka a tou je automatické navádění traktoru do záběru Auto Guide2. Tento systém pracuje obdobně jako ostatní, snímá tedy polohu traktoru a po korekci na svahový náklon je přes řídící jednotku a elektromagnetické ventily ovládáno servořízení traktoru a tudíž je traktor naváděn. Novinkou systému Auto Guide2 je snímání signálu nejen z družic GPS, ale i pomocí globálního navigačního satelitního systému (GNSS) a od roku 2013 byl měl být schopen přijímat signál i ze systému družic Galileo.