07.10.2019 | 11:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Modernizace a rozšíření závodu

Firma Strautmann ve své historii se svými produkty úspěšně expandovala na další evropské trhy. Dceřiné společnosti v Polsku a Maďarsku se kromě toho zabývají ještě výrobou komponent. Pokračovaly taktéž investice v sídle společnosti. V areálu v obci Bad Lear bylo v roce 2018 uvedeno do provozu zkušební a vývojové centrum; novým symbolem továrny se stalo moderní návštěvnické centrum, které ihned padne do oka každému řidiči při projíždění obcí.

A pro zvýšení kvality laku i produktivity práce firma Strautmann vybudovala ve svém areálu novou halu, v níž uvádí od léta 2019 do provozu novou lakovnu. Lakovna využívá nejmodernější technologie práškového kataforézního lakování.

V současnosti má firma Strautmann v sortimentu techniku pro krmení a dále sklizňovou, dopravní a aplikační techniku. Do první skupiny patří kromě známých tažených a samojízdných míchacích krmných  vozů také lopaty pro čelní nakladače, blokové vyřezávače siláže a vozy pro rozdružení bloků siláže. Druhá skupina je taktéž obsáhlá a zahrnuje samosběrací a senážní návěsy, rozmetadla hnoje, univerzální traktorové přívěsy a návěsy, návěsy pro transport řezanky a vozy Aperion.

Strautmann se v posledních čtyřech letech těší rostoucímu obratu. Pro letošní rok plánuje dosažení obratu ve výši 88 milionů eur. Největší podíl na obratu mají senážní návěsy, následované taženými krmnými a míchacími vozy. Samojízdné krmné vozy dotahují a usídlily se na třetím místě.*

Více informací v týdeníku Zemědělec.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.