Firma Krampe patří k výrobcům, kteří dokázali včas reagovat na stále sílící trend směrem ke zvětšování dopravních vzdáleností a nárůstu přepravovaného množství materiálu. Pro zvýšení efektivity dopravy již před 20 lety uvedl Krampe na trh první vanový sklápěč na podvozku tridem. Z dnešního pohledu se jedná o vývojový milník v této oblasti.
Zatímco před dvaceti lety představoval velký návěs spíše exota, dnes se jedná o obvyklý obrázek na poli i na silnici. Technici firmy Krampe se nenechali odradit tím, že závěs s koulí K-80 ve své době ještě neexistoval, a uvedli na trh vůbec první návěs s podvozkem tridem s celkovou dovolenou hmotností 34 t.
Jízdní vlastnosti návěsu na třech osách jsou zcela jiné než u návěsu na tandemovém podvozku. V jeho konstrukci proto firma Krampe klade velký důraz na bezpečnost a komfort. Dodává ke svým návěsům nápravy s odpružením pomocí parabolických pružin či hydraulické podvozky; stále širšího uplatnění se dočkalo pneumatické odpružení. A kromě tradičního nuceného řízení první a třetí nápravy je stále úspěšnější elektronické nucené řízení.
Velká verze podvozku s trojicí náprav se prosazuje nejenom u vanových sklápěčů, ale též v ostatních kategoriích dopravní techniky značky Krampe: u návěsů pro přepravu kontejnerů či návěsů s poháněným pásem na dně. Velké návěsy jsou k vidění při práci nejenom v Německu, ale také v mnoha ostatních evropských zemích. Firma Krampe se přitom může opírat o dvacetileté zkušenosti s jejich konstrukcí a provozem.*