02.03.2015 | 09:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nečekejme, až zemědělec zavolá

Zemědělci si už uvědomují, že rozhodující není ani tak samotný nákup stroje jako následná péče o něj. Právě na propracovaný systém péče o techniku vsadila od samého začátku firma John Deere a na tuto tradici navázala i společnost STROM Praha, která u nás zmíněnou americkou firmu zastupuje. Společně s širokou obchodní sítí vybudovala i spolehlivé servisní zázemí, sklady a logistiku. A to je také jeden z důvodů, proč jsou s technikou John Deere čeští zemědělci stále spokojeni.

„Bylo nám jasné, že zemědělcům musíme nabídnout nejen špičkové stroje, ale i kvalitní servis a rychlé dodávky náhradních dílů,“ řekl týdeníku Zemědělec Ing. Jan Kubíček, vedoucí úseku servisu a náhradních dílů společnosti Strom Praha. „Právě kvalitní servis a rychlé dodávky náhradních dílů pomohly dostat značku John Deere v České republice na úroveň obvyklou v celém světě. Mnoho nových zákazníků jsme získali i tím, že jsme jako první v republice zavedli každodenní rozvoz náhradních dílů do všech středisek na území České republiky. Úkolem našeho mladého týmu je péči o dodanou techniku neustále zlepšovat. A to nejen na vlastních střediscích ve čtyřech regionech, ale také u našich čtyř smluvních partnerů. Všude musí být úroveň servisu na stejné, tedy velmi vysoké úrovni.“

„Přidanou hodnotou u techniky John Deere je to, že se uživatelům staráme o vozový park,“ dodává Jan Kubíček. „Pokud zemědělec něco potřebuje, zavolá a my jedeme. V budoucnu bychom ale chtěli tento systém otočit. Tedy nečekat, až zákazník zavolá, ale naopak náš servis ho musí kontaktovat s tím, že je u konkrétního stroje třeba v nejbližší době udělat to či ono. Věřím, že tato doba přijde brzy, alespoň pokud jde o techniku John Deere.“*

Celý rozhovor naleznete v Zemědělci č. 10.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down