V nezávislé dotazovací anketě v akci DLG ImageBarometer 2024/25 dosáhl výrobce Fendt se 60 získanými body na nádherné (a zasloužené) první místo. Stalo se tak ve vysoce konkurenčním prostředí deseti nejlepších výrobců zemědělských strojů. "V dílčích indiciích vede výrobce traktorů Fendt žebříček napříč všemi oblastmi z hlediska povědomí o značce a image značky," uvádí DLG ve svém slovním hodnocení.
I regionální vyhodnocení umístilo firmu Fendt opět v regionech Sever (59 bodů) a Západ (60 bodů) a také v domovském regionu Jih na první místo. Na jihu si Fendt dokonce polepšil z 62 bodů v předchozím roce na 63 bodů a dosáhl tak maximální hodnoty.
Stejně jako v minulém průzkumu je společnost Fendt jediným výrobcem zemědělských strojů, který opět dosáhl umístění jako top značka v agrobyznysu.
V průzkumu DLG ImageBarometr hodnotí 670 zemědělců značky z hlediska následujících aspektů:
Znalost značky (povědomí), věrnost značce (současné i budoucí využití),
Síla značky (spokojenost a preference) a také image značky (celkový obraz, inovace a komunikace).
Počet účastníků z oblasti podniků s výměrou zemědělské půdy 50 až 100 ha bylo tentokráte nižší. Průměrná velikost zemědělské farmy tak činila 358 hektarů a oproti předchozímu roku se zvýšila. S podílem 90 procent obhospodařuje jasná většina respondentů vlastní farmu konvenčním způsobem a má vysokou úroveň vzdělání.
Více informací v Mechanizaci zemědělství.*