Uvedením nového modelu T7.340 HD PLM Intelligence, se rozšiřuje portfolio traktorů New Holland T7.290 a 315 HD o traktor s výkonem až 340 k, samozřejmě při zachování příznivých rozměrů a manévrovacích schopností. Protože není použito navyšování výkonu, je tento výkon k dispozici za všech provozních situací, tedy i u stojícího traktoru zatíženého přes PTO.
Nový model T7.340 HD je poháněn šestiválcovým motorem FPT Industrial v emisním provedení ECOBlue HI-eSCR 2 Stage V, což znamená, že nepoužívá nepopulární recirkulaci spalin. Disponuje zdvihovým objemem 6,7 l a konstrukčně vychází z provedení použitého u modelů s nižším výkonem. Má však jiné písty, přepracovanou hlavu válců a upravené chlazení. Krom zvýšeného výkonu nabízí samozřejmě i vyšší točivý moment s maximem 1353 Nm a pro delší pracovní směny byla na 630 l navýšena kapacita palivové nádrže. Zmínit můžeme i na 750 Mh prodloužený servisní interval.
Osvědčený Auto Command
Převodovým ústrojím je známý Auto Command s hydraulickou jednotkou dimenzovanou na vyšší průtok a s výkonovým zatížením souvisí i zadní diferenciál konstruovaný na přenos vyššího točivého momentu. Standardní výbavou je čtyřrozsahový zadní vývodový hřídel, dvourychlostní (1000/1000E) může být i přední PTO.
Hydraulický systém je v základní výbavě osazen axiálním pístovým hydrogenerátorem s průtokem 160 l/min, na přání může být montován hydrogenerátor o průtoku 220 l/min. V zadní části traktoru může být až pět hydraulických okruhů, vpředu tři, všechny elektronicky řízené. Elektronicky řízené jsou samozřejmě i tříbodové závěsy. Ten zadní má nosnost 11 tun, pokud je montován TBZ přední, tak by měl uzvednout 6 tun.
Horizon a k tomu Ultra
Kabina nových traktorů je shodná jako u jejich sourozenců T7 HD či LWB. Nízká hlučnost, precizní provedení plastů, loketní opěrka SideWinder Ultra, nebo displej ve věnci volantu, či velkoplošný dvanáctipalcový monitor, to jsou prvky, o nichž jsme již několikráte psali. Stejně jako o telemetrickém systému PLM Intelligence. Ten umí vzdálené zobrazení monitoru z kabiny traktoru, servisních intervalů, kódů závad i on-line datovou komunikaci ze sítě CAN-Bus. Ale protože má v názvu slovo inteligence, umí i něco navíc. Například kompenzaci rázů při agregaci traktoru s lisem na velké hranolové balíky. Přestože je píst lisu vybaven velkým setrvačníkem, i tak se rázy přenášejí do traktoru. Inteligentní systém to umí rozpoznat a rychlou úpravou dodávky paliva při kompresním zdvihu lisovacího pístu vyrovnává nerovnoměrné zatížení.
Celý článek najdete v Mechanizaci zemědělství 1/2024.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!