Příkladem může být čelní kolový nakladač Hyundai HL 975A CVT o hmotnosti 27,3 tuny. Je poháněn robustním šestiválcovým přeplňovaným motorem Cummins X12 s certifikací Stage V. Výkon motoru až 353 k je na podvozek přenášen prostřednictvím převodovky ZF s plynule měnitelným převodem (CVT). To poskytuje výkon, který strojníci potřebují pro těžkou práci v extrémních podmínkách, jako je manipulace s pískem, štěrkem či hnojem na polních složištích.
Také díky řadě nových provozních režimů se dociluje nižší spotřeby paliva. Převodovka ZF CVT nabízí optimalizované přizpůsobení výkonu aktuálním požadavkům, aby se motor neustále udržoval v nízkém rozsahu otáček a zároveň nabízel plynulou akceleraci.
Originální trakční režim je nastavitelný systém kontroly trakce, který přispívá k vysoce efektivním pracovním cyklům a zároveň minimalizuje prokluz a opotřebení pneumatik. Režim plazivých rychlostí umožňuje stroji pomalu se pohybovat, když je zvolen rychlostní stupeň FWD/REV. Tento režim se vhodně využívá v případě, kdy je zapotřebí velmi precizní ovládání pojezdu. Dynamický režim umožňuje obsluze využívat plný výkon motoru až do 1800 ot/min pro ještě rychlejší pracovní cykly.
Pro zemědělskou výrobu (např. pro práci na silážních žlabech) nabízí nakladače Hyundai v ČR společnost CIME, s. r. o.*