31.08.2020 | 05:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nově s podvozkem pro přepravu

U firmy Horsch prochází i hloubkové kypřiče dalším vývojem. Tiger AS a MT se tak mohou nyní představit v modernizované podobě. Základní princip intenzivního zpracování půdy do hloubky až 35 cm zůstává zachovaný. Na obzvlášť problematické úseky zůstane Horsch Tiger stále tím nejlepším lékem. Shodné je i rozdělení na Tiger AS, osazený jen radličkami ve čtyřech řadách a Tiger MT, jenž je kombinací velkých talířů a radliček.

Nejvíce změn se událo v zadní části kypřičů, kde si věci znalý pozorovatel všimne integrovaného podvozku. Podvozek typu Revolver slouží u nových kypřičů pro přepravu po pozemních komunikacích, k čemuž je nutné jej sklopit. Při práci na poli zůstává podvozek zdvižený nad pěchem a stroj se vzadu opírá o utužovací válec. Tento válec slouží již výhradně ke zpětnému utužení nakypřené půdy a také se po něm kypřič otáčí při obracení soupravy na souvratích.

Díky této inovaci může firma Horsch rozšířit nabídku pěchovacích válců pro kypřiče Tiger. Základem stále zůstává vysoce dimenzovaný pěchovací systém s pneumatikovým pěchem či volitelně s pěchem TopRing. Při zpracování lehkých půd je možné zvýšit únosnost kypřiče instalací velkého pneumatikového pěchu o průměru jeden metr.

Pro středně těžké a těžké půdy si lze nový Tiger MT objednat i v provedení s nově vyvinutými dvousledými pěchy Doppel RingFlex, Doppel RollPack a SteelFlex. Pěchy o průměru 62 cm jsou vhodné zejména pro těžké půdy, které vyžadují zvláštní rozmělnění hrud. Za kypřičem tak zůstává povrch pozemku zbavený větších hrud a následné operace přípravy půdy a setí mohou plynule navazovat.*

Více informací v Zemědělci č. 38.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down