06.02.2020 | 01:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nové vozidlo pro využití v zemědělství

MultiTruck představuje nový přírůstek do skupiny vozidel pro využití v zemědělském provozu – jak k dopravě po silnici, tak ke smíšenému využití i pro polní práce. V závislosti na situaci a osobních zvyklostech si řidič může zvolit buď manuální, či automatické řazení rychlostních stupňů.

Klasické řazení při zatížení, při kterém nedochází k přerušení přenášeného výkonu na podvozek, ale převodovka neumí poskytnout. Při přeřazování rychlostních stupňů ke krátkému přerušení přenášeného výkonu dochází. Nicméně činnost převodovky je řízena elektronicky.

Dvě nápravy lze obout do pneumatik o různých rozměrech, včetně plášťů se šípovým dezénem. Pneumatiky o rozměru 600/50 R 22.5 na zadní nápravě nahrazují použití dvojmontáží. I pneumatiky pro provoz mimo zpevněné komunikace jsou povolené pro rychlost až 90 km/h. Takové pláště pak vozidlu MultiTruck dovolují bezproblémový provoz při jeho nejlepším využití: krátkých jízdách po poli, případně po nezpevněných cestách, a dlouhých cestách po silnici. Koncipován jako tahač se sedlovou spojkou může MultiTruck pracovat s přívozními cisternami na kejdu či digestát, překládacími návěsy a s velkoobjemovými návěsy na přepravu řezanky.

Pro agregace s aktivními stroji může být MultiTruck vybavený zadním vývodovým hřídelem, poháněným hydraulicky. Obsluha si v kabině může plynule nastavovat otáčky vývodového hřídele – pomocí potenciometru až do 1000 ot/min. Dlouhodobě lze pomocí hřídele přenášet výkon 110 kW (150 k). Pokud bude přívozní cisterna vybavena čerpadlem s mechanickým pohonem, může být pomocí tohoto hřídele čerpadlo poháněno, možný je také pohon například rozmetadel.*

Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 3/2020.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down