23.08.2023 | 10:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Nový kombinovaný kypřič Finisher od SMS

Rokycanská společnost uvedla na trh  novou generaci radličkových kypřičů FINISHER. Strojů, které nacházející uplatnění při prvním posklizňovém zpracování půdy nebo v minimalizačních technologiích, kde se předpokládá zvýšený podíl rostlinných zbytků.

Inovované modely

Inovovány byly modely FINISHER 300 a FINISHER 400 s pracovním záběry 3 a 4 m.

U nové generace strojů došlo k nahrazení původních slupic s jištěním proti přetížení dvojitě vinutými pružinami za nový typ s hydropneumatickým jištěním, tím se prohloubila pracovní hloubka stroje na 35 cm. Nová generace strojů se vyznačuje také prodloužením rozestupů pracovních sekcí, čím se snižuje riziko ucpání stroje rostlinnými zbytky.

FINISHER 300 je tvořen jedním pracovním rámem, zatímco verze 400 je tvořena dvěma pracovními rámy, hydraulicky skládanými kolmo vůči ose stroje.

Stroje jsou osazeny 3 řadami radlic s osovou roztečí 350 mm a s pracovní hloubkou až 35 cm. Průměr disků nových FINISHERŮ zůstává 51 cm, osová rozteč disků pak je 125 mm. Pracovní rychlost stroje může být až 15 km/h v závislosti na hloubce zpracování a výkonu traktoru.

Modernizované stroje se veřejnosti poprvé představí na výstavě Den Zemědělce v Kameni (ČR).

Nová vizuální identita

U příležitosti oslav výročí představuje společnost také novou vizuální identitu. „Rozhodli jsme se historický milník využít k inovaci vizuální a marketingové cesty,“ upřesňuje motivaci firmy Petr Jirsa a dodává: „V první fázi bylo cílem nejenom inovovat tvář značky a firmy, ale stanovit hierarchii segmentů, kterým se jako společnost věnujeme.“

Vznikly tak celkem tři identity, které jsou propojeny tradičními a dominantními písmeny SMS. Smart machinery solution nově zastřešuje všechny segmenty, kterým se společnost věnuje, tedy Agro – výrobu zemědělských strojů, i Technology – projektování a výrobu spaloven a technologie na čištění spalin. V komunikaci bude nově každý segment jednoznačně rozlišitelný. Kombinace červenohnědé a šedivé barvy navazuje na dosavadní vizuální směr a odkazuje na půdu a železo, tedy prvky, ze kterých jsou výrobky SMS CZ vyráběny a pro které jsou určeny. Zkosené prvky loga, jejichž délka se směrem od kraje zkracuje pak dodává logu dynamiku a navozuje pocit pohybu, ostatně jako všechny stroje vyráběné v Rokycanech.

„Věřím, že odborné i laické veřejnosti, se nová vizuální cesta bude líbit. Zachycuje výstižněji hodnoty naší firmy a koresponduje i s aktuálními trendy v oblasti marketingu a komunikace,“ uzavírá představení Petr Jirsa.

S novým logem a konceptem se partneři i veřejnost začnou setkávat od letošního roku na veletrzích, strojích SMS CZ, webu, v tiskových materiálech a jinde.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down