
To je přibližně o 20 centimetrů méně než u standardního modelu Unimog U 219. Nakládání a vykládání je tak výrazně usnadněno. Na straně vozidla je toho dosaženo díky snížení výšky rámu přímo z výroby v kombinaci s vhodnou sadou kol a pneumatik (295/60 R22,5 nebo 275/70 R22,5). Maximální přípustná celková hmotnost až 10 tun přitom zůstává zachována bez omezení.

Klíčovým prvkem pro ergonomičtější výšku ložné plochy u vozidla Unimog U 219 Low je rovněž speciální sklopná korba od firmy Eggers, náležející do vybrané skupiny tzv. Unimog partnerů. Podlaha korby se u nejnižší varianty nachází jen 14 centimetrů nad horní hranou rámu podvozku.

Korba u vozidla Unimog U 219 Low je provedena jako třístranný sklápěč s vnitřními rozměry 2,22 metru na délku a 2,1 metru na šířku. Výška bočnic i provedení předního čela mohou být přizpůsobeny individuálním přáním zákazníka.

Výhody konceptu Unimog Low se uplatní především na staveništích a při komunálních pracích. Ať už jde o skládání nářadí a materiálu nebo nakládání štěrku, hlíny, písku či drtě – každý centimetr, který přispívá k ergonomičtější práci zaměstnanců, se na konci pracovního dne znatelně projeví.
Více informací v Mechanizaci zemědělství.*