Běžnou praxí v podnicích je to, že se využívají závěsné stroje od různých výrobců. Rozmetadlo minerálních hnojiv je jiné značky než postřikovač či secí stroj. Pak se využívají různé elektronické systémy i větší počet různých terminálů. S tím roste i význam možnosti plynulé komunikace se servisem či zástupci výrobců.
Běžně využívaným prostředkem ke komunikaci je telefon, doplněný o e-mail a WhatsApp pro posílání fotografií, je-li to zapotřebí. Nicméně jsou i situace, kdy je zapotřebí více. Například pokud zkušená obsluha traktoru s aplikační technikou onemocní a nastoupí řidič na výpomoci. Ten si s ovládáním traktoru samotného ví rady, ale s nastavením navigačního systému po příjezdu na pole anebo sekční kontroly u rozmetala může mít problém. Pak se telefonicky kontaktují pracovníci servisu, kteří mohou využít možnosti zrcadlení ovládacího monitoru v kabině traktoru.
Tato funkce využívá telemetrický systém k přenosu dat z traktoru na počítač v reálném čase. Servisní pracovník tak může po telefonu poradit obsluze v kabině, jaké kroky a v jakém pořadí má provést. Zpětnou vazbou jsou informace od řidiče a data na zrcadlené obrazovce terminálu.*