23.12.2023 | 06:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Power Command opět na scéně

Novinkou v sedmičkové řadě jsou traktory New Holland T7 LWB (Long Wheelbase) se systémem PLM Intelligence a starou známou převodovkou Power Command. Plný PowerShift s devatenácti rychlostními stupni bude k dispozici až do výkonu 260 k (modely T7.230 až T7.260) a ovládání převodovky bude možné v manuálním a automatickém režimu, nově půjdou převodové stupně řadit i pohybem páky vpřed a vzad.

Pohled na ovládací páku převodovky Power Command
Převodové stupně bude možné řadit i pohybem páky vpřed a vzad

Technické parametry traktorů T7 LWB PLMI s převodovkami Power Command jsou shodné s modely T7 LWB PLMI Auto Command stejně jako prvky komfortu a použité technologie. Mezi ně patří třeba tichá kabina Horizon Ultra, nové ovládání předního odpružení, vnější hydraulické okruhy s páčkami pro odtlakování a větší palivová nádrž o objemu 465 litrů. I v modelech s PowerShiftovou převodovkou je integrována nejmodernější telematika PLM Intelligence, jež uživatelům traktorů umožňuje optimalizovat výrobní náklady a produktivitu práce. 

Automatizační prvky

A u všech modelů Power Command nechybí nejnovější elektronické prvky. Například monitor IntelliView12, automatické otáčení na souvrati IntelliTurn a souvraťová automatika Headland Turn Sequencer II, nyní navíc s aktivačním bodem GPS. Součástí výbavy jsou také balíčky pro správu vozového parku a nová funkce IntelliField, která umožňuje až šesti strojům pracujícím na stejném poli sdílet informace v reálném čase, například o jejich naváděcích liniích.

Pro udržení produktivity práce

A i u traktorů T7 LWB Power Command nechybí systém Ground Speed Management II, který byl již představen v traktorech T6 Dynamic Command. Tato technologie umožňuje obsluze udržovat trvale vysokou produktivitu. Po nastavení cílové pojezdové rychlosti traktoru (podobně jako v režimu plynulé převodovky Auto Command) traktor nejprve dosáhne požadované pracovní rychlosti a poté pracuje s nejnižšími možnými otáčkami motoru (volí i vhodný převodový stupeň), což snižuje spotřebu paliva. Rozdílem oproti převodovce Auto Command je jen to, že řazení není plynulé.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down