Naše společnost se vždy snaží nabízet ty nejlepší služby. Abychom mohli být farmářům Středočeského kraje blíž a zajistit jim nejvyšší úroveň služeb, rozhodli jsme se v tomto roce přesunout naše prodejní středisko, které se nacházelo na okraji Prahy v Horních Počernicích v areálu Technimat, do nových prostor v Kostomlatech.
Investice do bývalého zemědělského areálu nabídla nové moderní prostory s větším servisním zázemím a lepší dostupnost k farmářům v regionu. Středisko jsme slavnostně otevřeli v červnu, během dne otevřených dveří jsme udělali i rozhovor s jeho vedoucím Františkem Péčem.
Proč došlo k přestěhování střediska z Horních Počernic do Kostomlat nad Labem?
K přestěhování do nových prostor došlo zejména kvůli strategické poloze. Nyní bude možné oslovit nové zákazníky a lépe se vypořádat s konkurencí v této oblasti. Navíc celý areál včetně nové haly nabízí profesionálnější servisní zázemí.
Jak vy jako nový vedoucí servisního střediska vidíte budoucnost?
Především zázemí tohoto střediska poskytne zákazníkovi větší komfort. A to hlavně díky zvětšené servisní ploše v nově postavené hale se vším důležitým vybavením a přípravky. To umožní vyšší kapacitu přijatých strojů do servisu a navíc jsou zde lepší pracovní podmínky pro naše zaměstnance. Věřím, že spolu s mými spolupracovníky zúročíme tento potenciál ve prospěch farmářů v kraji.
Jaké máte personální obsazení? Došlo k personálním změnám v rámci přestěhování?
Máme radost, že o zákazníky se nyní budou starat dva obchodníci – Zdeněk Souček a Vojta Schwägerl. A dále se rozrostl i tým servisních techniků.
Proč zrovna Dvůr Kostomlaty?
Jak už bylo řečeno, hlavním důvodem byla strategická poloha areálu vzhledem ke konkurenci a přiblížení se zákazníkům. Zemědělci z okolí areál důvěrně znají a jsou zvyklí sem jezdit. Pomohlo i velmi vstřícné chování majitelů od začátku spolupráce, které umožnilo rychlé a zároveň precizní stavební práce, což přesně splnilo naše požadavky.
Dne 25. a 26. června proběhlo oficiální otevření střediska, bylo vše, jak jste si představoval? Jednalo se o zajímavou akci, kde se zákazníci poznali jak s personálem střediska, tak s celým zázemím. Mohli si prohlédnout většinu hlavních produktů společnosti STROM PRAHA, jak značky John Deere, tak Bednar a Kuhn. Nechyběly ani žhavé novinky pro letošní rok jako nová řada sklízecích mlátiček W440. Ta měla již v červnu svého zákazníka pro letošní sezónu. Občerstvení bylo skvělé a zákazníci odcházeli spokojeni.
Vy osobně máte nějaké přání?
Jen ať se daří našim zákazníkům a nám, ať máme radost z dobře odvedené práce a vše ostatní přijde samo.
David Pokorný,
Brand manager STROM PRAHA a. s.