Nesené pluhy přenáší svou hmotnost na zadní nápravu traktoru, čímž zvyšují jeho tažnou sílu. U návěsných verzí je větší podíl hmotnosti přenášen opěrným kolem na půdu, a to v závislosti na jeho umístění. Pokud je toto kolo vedle posledního páru radlic nebo až za ním, znamená to vyšší zatížení tříbodového závěsu traktoru. Na poli je to výhodné, zato na silnici naopak. Opěrné kolo uvnitř rámu pluhu naopak umožňuje doorávání až k okrajům pozemků.
Výhody neseného a návěsného pluhu má slučovat nový typ „hybridního“ pluhu. Toto nářadí se připojuje jako nesené, ale provozované je jako návěsné. Obsluha může ovládat přenos zatížení na zadní nápravu traktoru prostřednictvím elektronicky regulovaného hydraulického horního táhla tříbodového závěsu.
Úkony pro zvedání a otáčení pluhu je možné naprogramovat v časové závislosti v souvraťovém managementu. Na souvratích opěrné kolo odlehčuje závěsu traktoru, stejně jako na silnici, kde je hydraulicky fixováno. Výsledkem je vyšší tažná síla traktoru, což přináší nárůst výkonnosti či možnost agregovat stroj s nižším výkonem motoru a menší hmotností, který bude i méně utužovat půdu. Systém plynulé změny záběru těles zůstává zachován.
Strojem, který v sobě spojuje vysokou plošnou výkonnost a zároveň všestrannost využití, je polonesený otočný nápravový pluh, složený ze dvou na sobě nezávislých částí. Každou z nich lze využít také samostatně: jak přední návěsný pluh, tak i vzadu nesený standardní pluh. Návěsný pluh je vzadu vybaven nápravou s tříbodovým závěsem a hydraulicky ovládaným třetím bodem, kde je možné připojit nesený pluh.