Kejdu či digestát je možné dopravovat na pozemky různými způsoby. Další variantou přívozních cisteren je třínápravový přívěs. Ten se na rozdíl od soupravy sedlové cisterny s tahačem dokáže snadno otočit téměř kdekoli, takže po vyprázdnění zase rychle odjíždí pro další náklad hnojiva. Vývěva anebo čerpadlo je u obou druhů cisteren téměř samozřejmostí.
Některé cisterny mohou být osazeny i hadicovým aplikátorem, takže mohou provádět i povrchovou aplikaci kejdy či digestátu. V úvahu připadá i aplikace rozstřikem. Kompletní pneumatické odpružení náprav dovoluje pojíždět vyššími rychlostmi.
Další variantou je přívozní cisterna na vozíku Dolly, s nímž může být tažena za traktorem bez omezení dobrých manévrovacích schopností. Po odpojení od vozíku může pod sedlový návěs s cisternou nacouvat kamionový tahač, a převážet hnojivo v cisterně na větší vzdálenosti. Traktor s vozíkem Dolly si může zapřáhnout zcela jiný druh návěsu, například s velkoobjemovou korbou, a odvážet krmivo od sklízecí řezačky.
Vozidla se širokými pneumatikami jsou i v tomto ohledu jasně zvýhodněna, platí to i o tahačích, agregovaných s návěsy také na širokých pneumatikách. Jejich služby si pak zemědělci objednají raději, než soupravy s návěsy na třínápravových podvozcích se silničními pneumatikami.
V podmínkách kopcovité krajiny, kde je třeba pojíždět po pozemcích více proti svahu, případně zároveň ještě na travních porostech, může mít lepší pohyblivost vozidlo s cisternovou nástavbou, u kterého se veškerá hmotnost nákladu přenáší na podvozek a dotěžuje jej. Je také obratnější v omezených prostorech, na silnicích nižších tříd a při dopravě po nezpevněných cestách.