26.08.2020 | 06:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Silný, robustní a inteligentní

I nový Case IH Magnum AFS Connect zůstává věrný konceptu velkého, těžkého a robustního traktoru. Není postavený na rámové konstrukci, ale využívá speciálního uspořádání podvozku. K převodovce, nacházející se pod kabinou, je přes malý mezikus přišroubován těžký odlitek. Tento odlitek slouží k uložení motoru. Zatížení či zkrutné síly se nemohou přenášet přímo na pohonnou jednotku, ale absorbuje je tento odlitek. Vibrace v celém traktoru jsou tak efektivně eliminovány.

Do České republiky jsou dovážené traktory Magnum AFS Connect, které disponují zadní nápravou kategorie 5 HD a přední nápravou rovněž kategorie 5 – s volitelným odpružením. Kromě zvýšené provozní spolehlivosti se takto dociluje také zvýšení užitečné hmotnosti. Zadní náprava kategorie 5 HD má zesílené celé tělo a je tak o pět set kilogramů těžší než náprava kategorie 4.

Také systém odpružení přední nápravy je robustní. Pohyby nápravy jsou tlumené pomocí dvojice pístnic, uložených ve velkém sedle. Sedlo je začepováno až poměrně vzadu, čímž se dociluje zvýšení tahového výkonu traktoru. Nejvýkonnější model, Magnum 400 AFS Connect, je na přední nápravě vybaven pevnými disky; pro ostatní modely je možné objednat disky nastavitelné.

Rozložení hmotnosti na nápravy je v poměru šedesát procent na nápravu zadní a čtyřicet na nápravu přední. Podle druhu vykonávané práce a podmínek na poli (sucho, mokro) lze traktor ještě dotížit. Přídavná závaží nabízí Case IH o hmotnosti až 1225 kg dopředu a až 1250 kg pro každé zadní kolo.

Jednoduše se nechá také aktivovat automatický režim pro uzávěrku diferenciálu či pohonu všech kol – pomocí tlačítek pro rychlé nastavení, nacházejících se v loketní opěrce.*

Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 9/2020.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down