22.01.2001 | 10:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Společnost Kverneland Group odstartovala projekt budoucnosti

Společnost Kverneland ASA je známá tím, že se úspěšně prosazuje na trhu. I přes dlouhodobě ztíženou situaci celého agrárního oboru si její vedení vytýčilo ambiciózní cíl. Koncern chce i nadále rozvíjet své vysoké standardy kvality výroby při dodržování precizních dodavatelských lhůt a spolehlivého servisu zákazníkům. Pro optimalizaci tohoto postupu byl vyvinut inovační koncept pod názvem Agri-Winner.

Firma Kverneland byla založena v roce 1879 jako rodinný podnik, specializovaný na produkci pluhů. Postupným vývojem vznikl jeden z největších výrobců a prodejců zemědělské techniky, který dokázal během posledních deseti let zvýšit svůj obrat z 200 miliónů na téměř 1 miliardu marek.
Kverneland již dávno není čistě norskou firmou. Po převzetí několika výrobců známých značek produkuje své stroje na nejrůznějších lokalitách v celé Evropě. V rámci provedených akvizicí získal Kverneland osvědčené značky a se zřetelem na obchodní partnery zajišťuje pokračování jejich produkce. Nezávisle na místu výroby a značce zaručuje firma Kverneland u veškerého svého sortimentu nejvyšší kvalitu výroby a bezpečné montážní lhůty. Rovněž je věnována velká pozornost sjednocení záručních podmínek.
Aby bylo možné dále zvyšovat kvalitu výroby a servisu, nezávisle na obtížné situaci na trhu, byl firmou Kverneland zaveden projekt s názvem Agri-Winner.

Agri-Winner - restrukturalizací k optimálnímu využití rozdílných výrobních lokalit

Hlavní složkou projektu Agri-Winner je soustřeďování lokalit s podobnou produkcí. Tím se zesílí působení synergického účinku: za prvé díky využití stejných základních komponentů v počítačové technice, za druhé aplikací prakticky ověřených technologií. Cílem koncernu je produkovat stroje v nejvyšší kvalitě v optimálně vybavených závodech. Jako adekvátní reakci na aktuální situaci na trhu představuje projekt Agri-Winner také slabiny tohoto sektoru během budoucího vývoje.
S konceptem projektu Agri-Winner přichází ke slovu navíc i novodobý Key Account Management. Základem je odpovědnost vedoucího prodeje v určité oblasti za stroje všech značek společnosti Kverneland ve svém regionu. Podporován je příslušnými produkčními manažery. Pro obchodní partnery je tím zjednodušena vzájemná spolupráce a jsou rozšířeny kompetence kontaktních osob.
Společnost Kverneland však nezajišťuje u přejatých tradičních rodinných podniků pouze jejich další existenci. To ukazuje současná restrukturalizace firmy RAU. K okamžiku převzetí firmou Kverneland běželo v závodě ve Weilheimu pouze asi 30 procent výroby. Mezitím bylo rozhodnuto o tom, že celá montáž bude přemístěna na jiné pracoviště s optimálním vybavením. Centrum výzkumu a vývoje ve Weilheimu a tamní poradenské středisko bylo zároveň rozšířeno o další provozy. Tím získává tato lokalita na významu jako důležitý bod celého koncernu. Značka RAU zůstává zachována.
Vědecké studie vývoje agrárního trhu dokládají, že manažeři koncernu Kverneland se s projektem Agri-Winner vydali správnou cestou. Své postavení vidí i do budoucnosti jako zajištěné. Jednotlivé značky budou důsledně zlepšovat svou úroveň kvality a jejich obchodní partneři budou nabízet i nadále vedle přijatelných dodavatelských lhůt také bezproblémovou disponibilnost náhradních dílů a sjednocení záručních směrnic.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down