Stabilita je klíčovou vlastností manipulační techniky a ve spojení s dobrou obratností strojů je vždy konstrukčním oříškem. Kloubový nakladač Torion 738 T Sinus disponuje systémem řízení Sinus, který mu dává výborné manévrovací schopnosti i lepší stabilitu. Je to dáno kombinací kloubového řízení a řízení zadní nápravy, kdy odolný středový kloub se otáčí na každou stranu v úhlu 30°a kola zadní nápravy se dokážou vychýlit o 25°na každou stranu.
Výsledkem je mimořádně malý poloměr otáčení, který na okraji lžíce činí pouze 4,22 m a vnitřní poloměr otáčení (se standardními pneumatikami) je pouhých 1,49 m. Tím, že je v plném rejdu prakticky méně „zlomený“ než klasické kloubové nakladače, dosahuje významně vyšší stability a bezpečně manipuluje i těžká břemena.
Navíc v případě, že se nakladač otáčí do stran na nerovném terénu, středový kloub umožňuje vychýlení až o 8 ° na každou stranu, což opět přispívá k vyšší stabilitě a bezpečnosti.
Gumové tlumiče ve výkyvném kloubu zabraňují, aby se rázy z přední části přenášely do zadní části podvozku. Výsledkem je mimo jiné i lepší jízdní komfort.
Claas Torion 378 T Sinus je poháněn čtyřválcovým motorem Yanmar o výkonu 73 koní. Pohonná jednotka je uložena za kabinou a slouží tím pádem i jako protizávaží. Disponuje turbodmychadlem Wastegate a splňuje emisní normu Stage V. K tomu potřebuje filtr pevných částic (DPF) a oxidační katalyzátor (DOC), ale systém selektivní redukce (SCR) chybí a není tak potřeba ani provozní kapalina AdBlue.
Pohon nakladače Torion 738 T Sinus je hydrostatický s dvěma jízdními rozsahy. Díky dvoustupňovému, aktivně synchronizovanému pohonu SMART SHIFTING je možné trvale zrychlovat bez přerušení tahové síly. Kolébkovým spínačem lze zvolit dva rozsahy rychlostí: První s pojezdovou rychlostí 0 až 20 km/h a druhý s pojezdovou rychlostí 0 až 40 km/h.*