28.08.2007 | 08:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

V nabídce i manipulátor

V loňském roce byl u nás poprvé předveden teleskopický manipulátor značky Deutz Fahr a přítomen byl i na Zemi živitelce v expozici jeho výhradního dovozce. Nový manipulátor přitom není produktem vývoje firmy Deutz Fahr, ale vyrábí jej pro něj firma JBL. Nicméně použité motory nesou samozřejmě značku Deutz. Ten v předvedeném modelu měl výkon 102 koní a jde o motor použitý běžně v traktorech.

V loňském roce byl u nás poprvé předveden teleskopický manipulátor značky Deutz Fahr a přítomen byl i na Zemi živitelce v expozici jeho výhradního dovozce. Nový manipulátor přitom není produktem vývoje firmy Deutz Fahr, ale vyrábí jej pro něj firma JBL. Nicméně použité motory nesou samozřejmě značku Deutz. Ten v předvedeném modelu měl výkon 102 koní a jde o motor použitý běžně v traktorech.
Pohon stroje je hydrostatický, ve dvou rozsazích (pracovní/transportní), klasikou je samosvorný diferenciál v přední i zadní nápravě, v obou nápravách jsou také provozní brzdy. Řízena jsou kola obou náprav ve třech režimech, ovládání výložníku je klasické, přičemž je použit proporcionální joystick se dvěma potenciometry na hlavici, pro výsuv a přídavný okruh. Kabina má klasickou a jednoduchou výbavu, může být doplněna klimatizací.
Vzadu je možný etážový závěs pro tahání přívěsů a k němu lze namontovat vzduchové brzdy.
Mimo předvedené verze 3 tuny nosnost a 7 metrů zdvihu je v nabídce ještě model se stejnou nosností a zdvihem 6 metrů, a pro ty , kteří potřebují menší rozměry stroje s ohledem na průjezdnost, je v nabídce kompakt jehož výška je pod dva metry.
V sortimentu traktorů Deutz Fahr je nový model Agrofarm, změněno bylo typové označení řady Agrokid a novinkou jsou traktory X 710 a 720 u nichž jsou základní inovací nové motor Deutz se zdvihovým objemem 7,2 litru. Motory jsou technicky na vysoké úrovni a není třeba je podrobně popisovat, protože jsou shodné jako ty použité u traktorů Fendt 900. Výrobce tedy opustil systém vstřikování pomocí sdružených vstřikovacích jednotek a použil systém DCR (Deutz Common Rail). Na co je kladen důraz je možnost jejich použití i na 100 % methylester řepkového oleje.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down