Motor splňuje emisní předpisy Stage V využitím technologií následného zpracování, recirkulace výfukových plynů, selektivní katalytické redukce, dieselového oxidačního katalyzátoru a dieselového filtru pevných částic (DPF).
DPF se automaticky regeneruje každých 25 hodin a provozuschopnost rypadla během této regenerační fáze není nijak dotčena. Obsluha může zkontrolovat stav DPF prostřednictvím terminálu na přístrojové desce.
Vysoký výkon motoru je kombinován s hydraulickým systémem Virtual Bleed Off (VBO) (D-ECOPOWER+) a ovládán elektrickým manipulátorem (FEH), který poskytuje nejlepší hydraulický průtok v dané třídě (3x 523), tj. 1569 l/min a vysoký systémový tlak 360 bar, což dohromady přispívá k nejlepšímu výkonu v segmentu 100tunových strojů.
Technologie D-ECOPOWER+ FEH od společnosti Doosan využívá elektronické tlakem řízené čerpadlo v hydraulickém systému s uzavřeným středem k optimalizaci produktivity a spotřeby paliva, v závislosti na zvoleném režimu. Hlavní regulační ventil s uzavřeným středem minimalizuje tlakové ztráty, zatímco elektrické tlakem řízené čerpadlo účinněji řídí a optimalizuje výkon motoru.