Velký počet rychlostních stupňů u mechanických převodovek moderních traktorů, zvláště v pracovní oblasti, znamená snadnou volbu optimální pracovní rychlosti. Nejnovější generace mechanických převodovek Powershift jsou vybaveny novou funkcí, která řidiči pomůže rozjet se s traktorem v kopci sešlápnutím pojezdového pedálu. Rozjíždění a zastavování traktoru se ovládá pouze pomocí brzdového a pojezdového pedálu.
Pokud je v plánu využívat traktor i pro tahově náročné polní práce či intenzivněji v dopravě nebo se svinovacími lisy, vybavenými řezáním, je díky vývoji motorů možné pořídit stroj se čtyřválcovým motorem, ale s maximálním výkonem na úrovni až 180 k.
Tento výkon postačuje k pohodlné práci s pěti- i šestiradličnými otočnými pluhy či se secími kombinacemi o záběru do čtyř metrů i v kopcovitém terénu. Proces tzv. „Downsizingu“ neboli snižování zdvihového objemu pokračuje dále a je výsledkem pokroku ve vývoji a v konstrukci vznětových motorů. Čtyřválcový motor má menší požadavky na zástavbový prostor, menší výšku a traktor pak má velice příznivý poloměr otáčení - na hodnotě 4,5 m. Což lze ocenit na souvratích při otáčení například s neseným otočným pluhem nebo se secí kombinací.
Díky vhodnému uložení motoru, bloku chladičů nad nápravou a profilování přední části traktoru se dociluje úhlu natočení předních kol 55 stupňů. Ten překonávají jen speciální nápravy s možností dodatečného vyklonění na samostatném čepu, které dosahují úhlu vychýlení až 65 stupňů.