11.05.2021 | 09:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Virtuální showroom přináší 360stupňový zážitek

Trelleborg Wheel Systems se zaměřuje na neustálé zlepšování přístupu k zákazníkům. I proto nyní představil nový virtuální showroom, v němž návštěvníci mohou zblízka prozkoumat (kdykoliv a odkudkoliv) nabídku pneumatik a chytrých řešení Trelleborg.
Pomocí virtuálního prostoru mohou zákazníci také kontaktovat odborníky Trelleborgu. Nehledě na to, kde se zrovna nachází, mohou si domluvit schůzku. Jednoduše si vyberou osobu, se kterou chtějí ve vybrané zemi mluvit.

Návštěva virtuálního showroomu zprostředkuje návštěvníkům “360stupňový” zážitek, díky kterému se můžou procházet kolem špičkových pneumatik Trelleborg ze segmentu zemědělství, stavebnictví a manipulace s materiálem. Pomocí 3D modelů, které je možné otáčet a prohlížet ze všech úhlů, prozkoumají vlastnosti a dezény pneumatik lépe než ve skutečnosti.
Lorenzo Ciferri, VP Marketing&Communications, Trelleborg Wheel Systems, říká: “Trelleborg neustále přizpůsobuje své služby a produkty potřebám trhu a pomáhá svými inovacemi zákazníkům v rozvoji jejich podnikání. Ať už se zákazníci showroomem jen tak procházejí anebo hledají určitý produkt, jsme přesvědčení, že si interaktivní prostředí užijí.“
Brzy bude představena další funkce virtuálního showroomu a to konferenční centrum, ve kterém se budou pořádat online akce. Virtuální showroom je zatím dostupný v angličtině, ale brzy se představí několik dalších jazykových verzí, například francouzská, německá, italská, španělská, holandská a další.*
Virtuální showroom Trelleborg můžete navštívit zde: https://virtualshowroom-wheels.trelleborg.com

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down