23.04.2025 | 07:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Výkonný manipulátor JCB 542-70 Agri Pro

Anglický JCB má široký sortiment teleskopických manipulátorů. Manipulátor 542-70 Agri Pro představuje vhodné spojení výkonu motoru, točivého momentu, akcelerace, maximální rychlosti a hydraulického výkonu, aby dokázal posunout produktivitu práce při manipulaci dále.

Zdrojem výkonu je čtyřválcový motor JCB DieselMAX o objemu 4,8 l. JCB 542-70 Agri Pro tak dostává do vínku o 24 k (17 kW) více výkonu, než měl dosavadní nejvýkonnější typ. 690 Nm při otáčkách 1500/min také znamená o patnáct procent vyšší maximální točivý moment. Dále je třeba vzít v potaz i výkon hydrostatické větve převodovky DualTech VT, která dokáže vyprodukovat o 22 procent vyšší tlačnou sílu, jakmile je třeba najet například do hromady slehlého hnoje či nakládat obilniny nebo cukrovku s velkou lžící.

DualTech VT v nové verzi

Převodovka DualTech VT, kombinující hydrostatickou větev s přímým mechanickým pohonem, je osvědčený komponent soudobých manipulátorů JCB. Aby byl nový model manipulátoru JCB ještě produktivnější, než stávající typy, je vybaven novou a rychlejší verzí převodovky DualTech VT.

Nově je možné precizně kontrolovat rychlost jízdy manipulátoru JCB 542-70 Agri Pro hydrostatickou cestou až do 22 km/h, na rozdíl od 19 km/h u standardních verzí. Aby se kromě pracovních cyklů zrychlily i přesuny po silnici, má nový model manipulátoru JCB i zvýšenou maximální rychlost na 50 km/h (místo stávajících 40 km/h). Při přejezdech z jednoho místa do druhého je tak dříve v cíli a může hladce držet krok s ostatními členy řetězce na sklizeň kukuřice či cukrovky.

Připraven pro přívěsy

Přitom může táhnout i přívěs – na přání může být již z výroby vybaven závěsem pro přívěsy i vzduchovými brzdami pro přívěsy. Přední i zadní náprava jsou v provedení heavy duty. Splňují požadavky Evropské traktorové homologace T1b pro zemědělské stroje, pohybující se po silnici. Zároveň je třeba myslet i na bezpečnost, kterou zajišťuje nový brzdný systém. Vysoce účinné hydraulické brzdy jsou integrovány v přední i zadní nápravě.

Více informací v Mechanizaci zemědělství.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.