12.03.2021 | 06:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Vylepšení platformy digitálního připojení pro zákazníky

Firma Claas rozšiřuje svoji digitální platformu pro zákazníky o nové funkce a spouští aplikaci Claas connect, která je k dispozici pro mobilní zařízení iOS a Android od poloviny února. Intuitivní správa strojů Claas a používání Services and Shop se tím pomocí digitálních prostředků dále zjednodušuje a propojení mezi zákazníkem a obchodníkem se zkracuje.

Nová aplikace Claas connect zjednodušuje díky novým funkcím a propojení správu strojů Claas ve vozovém parku. Sdružování základních funkcí a přidávání aplikací na jedné inteligentně propojené platformě šetří čas a pomáhá snadno najít klíčové informace, odpovídající maziva a správné součástky. Zákazníci se mohou bez komplikací zaregistrovat a přihlásit prostřednictvím jednorázové registrace pomocí Claas ID. Je možné se přihlásit také prostřednictvím účtů na FB, Goggle a Apple, pokud jsou tam zákazníci již zaregistrováni.

V dalším kroku si zákazníci vyberou odpovědného obchodního partnera Claas pro svoji oblast. Potom mohou jednoduše přidat stroje a zařízení Claas své farmy zadáním výrobního čísla. Jakmile je to hotové, mohou si zákazníci kdykoliv stáhnout digitální návod k použití ke svému stroji, který jim poskytne klíčové informace ke strojům.

Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 4/2021.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down