Kontejnerový dopravní systém může dobře posloužit také k tomu, aby mohl být dostatečně vytížený jak štěpkovač, tak i nákladní automobil. Poskytovatelé této služby vlastní například čtyři kontejnery s objemem 35 krychlových metrů a podvozek, obutý do lesních pneumatik, odolných vůči průrazu. Pokud není zrovna produkována štěpka, tak podvozek pracuje s kontejnery pro přepravu těžkých materiálů na stavbách. I v rozbahněných cestách stavenišť s kamenitým povrchem se široké a odolné pneumatiky osvědčují.
A k agregaci s podvozky s kontejnerovými systémy se víc a víc uplatňuje závěs K-80 firmy Scharmüller. Proto je zapotřebí odpovídající vybavení na traktoru.
Pokud nebude traktor disponovat hydraulickým systémem o dostatečném výkonu, může být i podvozek kontejnerového nosiče vybaven palubní hydraulikou. S kapacitou 90 litrů oleje za minutu při tlaku 300 barů může být kapacita kontejnerového systému využita naplno. Na podniku pak slouží k přepravě obilnin, štěpky, kukuřičné siláže (s vyprazdňováním sklápěním), hnoje či minirýpadla včetně příslušenství. Na poli se traktor s kontejnerem podstatně lépe pohybuje než nákladní automobil, obutý do silničních pneumatik. Po odložení kontejneru na poli je traktor v mžiku zase volný. Takto se eliminuje riziko drahých a nepopulárních prostojů techniky, kdy je třeba čekat například z toho důvodu, že odvozce zrna nedorazil na pole nebo zrno není možné ihned zpracovat.
K nevýhodám kontejnerových systémů patří vyšší pořizovací cena, vyšší pohotovostní hmotnost a delší čas, potřebný pro vyklopení nákladu díky velké pístnici.*