ISOBUS terminál CCI je osazen mnoha rozhraními, díky čemuž může řidič řídit mnoho činností přes jediný terminál s jednoduchým způsobem ovládání. Nově umí také využívat údaje o poloze GPS. Zároveň funguje jako manuální navigace.
Terminál CCI je možné rozšířit ještě o joystick, o lištu s ovladači či o světelnou lištu (využívá se v agregaci s aplikační technikou) anebo napojit na druhý terminál, s nímž si bude vyměňovat data. Je možné zobrazovat výstup z kamery. Terminál si umí vyměňovat data mezi stroji vzájemně či mezi strojem a kanceláří bezdrátově, případně jej lze propojit s GSM modemem.
Jako samozřejmost se u nejvýkonnějších traktorů považuje navigační systém GPS. Většinou jsou tyto stroje jím vybaveny již z výroby. Potom je jako jediný prvek výbavy navíc, viditelný na traktoru, přijímač satelitního signálu, uchycený na střeše. Ostatní komponenty jsou integrovány ve stroji.
Automatické řízení značně snižuje zátěž obsluhy, zvláště při práci s nářadím o velkém záběru. V noci poskytuje na terminálu traktoru či na samostatném terminálu celkový pohled na pozemek s řadou užitečných informací včetně již zpracované výměry a orientace na poli. Pokud má systém v paměti také linie souvratí, umí upozorňovat řidiče na blížící se linii souvratě, případně i automaticky zvedat či spouštět nářadí na souvratích. Stále více traktorů nabízí i možnost automatického otáčení na souvratích.