Společnost Landmaschinen Wienhoff GmbH má své sídlo v Dolním Sasku v Německu a zaměstnává 100 pracovníků. Dialog se zákazníky, nejnovější výrobní technologie a využívání nejkvalitnějších materiálů jsou základem pro vysoký standard kvality jejích výrobků.
Firma Wienhoff měla svůj stánek na mezinárodním veletrhu zemědělské techniky Agritechnica 2023. V hale č. 23 byla k vidění bohatě vybavená profesionální aplikační cisterna. Wienhoff 32.280 TRI PTW Profi Line měla objem 30 500 litrů a speciální lakování. V nádrži byl pro větší stabilitu systém dvou komor.
Výkonná a precizní
Velká aplikační cisterna je vhodná pro podniky, které potřebují aplikovat velké objemy tekutých statkových hnojiv, ale samojízdný aplikátor je příliš nákladný anebo by nebyl dostatečně využitý. Wienhoff 32.280 TRI PTW Profi Line je koncipována pro maximální výkonnost při aplikaci na poli při rovnoměrnosti aplikace a dodržování nastaveného dávkování. Cisterna umí také kejdu aplikovat podobně jako minerální hnojivo, díky online analýze při práci pomocí NIRS senzoru John Deere Harvest Lab.
Pohon nápravy z vlastního vývoje
Další zajímavostí byla poháněná náprava z vlastního vývoje Wienhoff. Poháněnou nápravou může být vybavena i velká jednonápravová aplikační cisterna Wienhoff. Obzvláště při práci za mokra je to užitečné řešení. Celou soupravu cisterny s traktorem pak uvádí do pohybu šest hnaných kol.
Axiální hydrogenerátor dodává hydraulický olej dvojici radiálních hydromotorů v nápravě. Výkon poháněné nápravy je variabilní a lze jej přizpůsobit požadavkům. Funguje za jízdy vpřed i vzad (směr jízdy zadá nejprve obsluha na terminálu). Za jízdy vyššími rychlostmi anebo při brždění je pohon nápravy automaticky deaktivován. Vývodový hřídel traktoru pohání jak čerpadlo pro pohon nápravy, tak i další čerpadlo pro hydraulický systém cisterny. I velké dávky hnojiv cisterna zvládne aplikovat díky svému čerpadlu s rotujícími písty Börger EL 2250 s výkonem 12 000 litrů za minutu.
Provedení cisterny umožňuje nízko uložené těžiště. Stabilitu podporuje i odpružení oje a pneumatické odpružení náprav. První a třetí náprava byly nuceně řízené kabelovým systémem a nechyběl ani systém centrální regulace tlaku vzduchu.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!