06.10.2025 | 03:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

ZA-TS 01 AutoSpread – autonomní nastavení rozmetadla

Doposud na trhu neexistovala rozmetadla, která by se dokázala sama nastavit podle druhu aplikovaného hnojiva. Společnost Amazone nyní jako první přichází se systémem s názvem AutoSpread. Ten pomocí radarů zaznamenává nejen směr rozmetání, ale nově i odhozovou vzdálenost, čímž vytváří kompletní elektronický přehled o rozmetání.

Systém využívá autonomní nastavení rozmetadla k vytvoření aktuálního obrazce rozmetání, který je na poli nepřetržitě kontrolován a porovnáván s digitálním dvojčetem získaným z měření v testovací hale. To umožňuje rychlou autonomní reakci na nehomogenní kvalitu hnojiva během aplikace. Problémy způsobené opotřebovanými nebo ucpanými rozmetacími mechanismy jsou okamžitě zobrazeny řidiči.

Reálný rozmetací obrazec je neustále monitorován, kontrolován a jeho kvalita je vizualizována. Výhodou je také to, že se tímto procesem průběžně optimalizují i ostatní řídicí systémy, jako je sekční kontrola, kontrola větru, kontrola aplikace v zatáčkách nebo hraniční rozmetání. To maximalizuje efektivitu využití hnojiv, což vede ke snížení nákladů a k dlouhodobé ochraně životního prostředí. Systém AutoSpread od společnosti Amazone tak představuje inovativní evoluci v oblasti rozmetadel minerálních hnojiv.

Zobrazení funkcí systému AutoSpread
Systém AutoSpread od společnosti Amazone představuje inovativní evoluci v oblasti rozmetadel minerálních hnojiv a obdržel stříbrnou medaili na veletrhu Agritechnica 2025

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.