Firma Fliegl udává, že s vozem Büffel, agregovaným s traktorem o výkonu 200 k, je možné sklidit 130 tun píce za hodinu. V kopcovitém terénu představuje 200 koňských sil nezbytné minimum, ale vůz snese i traktor o výkonu až 350 k.
Vzhledem k tomu, kolik činností zároveň nový Büffel vykonává, je třeba počítat se zvýšenými nároky na koncentraci řidiče traktoru. Kromě navádění soupravy na řádek musí ještě řídit tak, aby se hmota od překládacího dopravníku dostala do ložné plochy odvozního návěsu, a samozřejmě i jeho úroveň naplnění. Zrovna tak od řidiče traktoru s návěsem je vyžadována větší pozornost než při souběžné jízdě pod řezačkou. Do sériové výroby má být tento návěs vybaven pokročilou automatizací.
Překládací dopravník plní odvozní návěs pící v provzdušněném stavu. To na rozdíl od senážních návěsů představuje trochu nevýhodu z důvodu horšího využití ložné plochy. Tuto nevýhodu ale umí eliminovat návěsy s výtlačným čelem, které hmotu při plnění mohou stlačit jako například vystavený Gigant ASW 391 Greenline. Jedná se o velký návěs s celkovou hmotností 31 000 t na třínápravovém, hydraulicky odpruženém podvozku. Nápravy byly osazené pneumatikami s rozměrem 600/55R 26.5, které svou šířkou minimalizují nežádoucí tlak na půdu a zvyšují bezpečnost jízdy v těžkém terénu. Podvozek je navíc možné hydraulicky posouvat ve směru jízdy, a tím měnit uložení těžiště návěsu.*
Více informací v týdeníku Zemědělec č. 29.