V rámci reorganizace vytvořila společnost STROM Praha a. s. nové týmy a svěřila je mladým manažerům. Sázka na mládí, jeho elán a neotřelá pojetí v kombinaci s mnohaletými zkušenostmi vedoucích pracovníků by měla firmu v tvrdém konkurenčním prostředí posílit. Nový organizační systém dnes stojí na šesti týmech, které úzce spolupracují: jeden má na starosti obchod, druhý marketing a podporu prodeje, třetí servis a náhradní díly, čtvrtý malou mechanizaci, pátý rozvoj obchodní sítě a šestý tým se zabývá financemi.
Jedním z rozhodujících týmů, aniž bychom ostatním přisuzovali méně významnou roli, je hned ten první. S vedoucím obchodního úseku Ing. Janem Polívkou jsme si před časem povídali.
„Abychom se v našich klíčových segmentech dostali k vyššímu podílu na trhu, vsadili jsme na různé podpůrné akce. Jednou z nich je organizace rozsáhlé flotily demo strojů napříč jednotlivými produktovými řadami, které budou k dispozici na našich prodejních střediscích v celé České republice. Pro zemědělce připravujeme demo traktory od nejmenší pětkové řady až po pásový traktor John Deere 9570RT. U sklizňové techniky budou k dispozici demo mlátičky i řezačky, chybět ale nebudou ani tažené či samojízdné postřikovače. Demo technika patří společnosti STROM Praha, letos se dostaneme na hranici 120 milionů korun, které jsme do ní investovali. Je nám zřejmé, že jiná cesta, jak účinně prezentovat vyspělou techniku John Deere, není. Zemědělci si mohou demo stroje prohlédnout nejen na našich střediscích nebo při různých předváděcích akcích, ale také si je na svých farmách vyzkoušet, Což je určitá nadstavba tohoto programu. V rámci programu Try and buy – vyzkoušej a kup – dostane vybraný zákazník požadovaný stroj až na dvůr, náš personál ho zaškolí a po určitou dobu ho může testovat ve vlastních provozních podmínkách.*
Celý rozhovor naleznete v Zemědělci č. 9.