Vysokou využitelnost vozu Fliegl ASW během celého roku nabízí možnost výměnných zadních agregátů, kdy místo zadního čela je vůz opatřen rozmetacím ústrojím, případně přeskladňovacím šnekem. Výměna zabere jen několik málo minut. U klasických výměnných systémů se většinou mění celá korba a zůstává jen podvozek.
Ladislav Chmelík hospodaří na 530 ha a zabývá se klasickou rostlinnou výrobou. Všechny práce zvládají ve třech lidech a kvalitní výkonná technika je proto nepostradatelná. V loňském roce přibyl do vozového parku multifunkční návěs s výtlačným čelem Fliegl AWS 391.
Návěs je vybaven výměnným systémem zadních agregátů, takže je možné ho využívat nejen ke klasické dopravě, ale také jako rozmetadlo nebo překládací vůz.
V případě překládacího šneku je k dispozici několik různých variant. Ladislav Chmelík zvolil průměr překládacího šneku 400 mm, který se hodí nejlépe na obiloviny a řepku, které dokáže přeložit rychlostí 7,5 tuny za minutu.
Také rozmetací ústrojí je k dispozici ve více variantách. Ladislav Chmelík má provedení Profi, které umožňuje plynule regulovat rychlost posuvu výtlačného čela a nedochází k zahlcení rozmetacích válců. Rozmetací systém tvoří dva vertikální rozmetací válce a pod nimi se nachází ještě kotouče s lopatkami. Systém má zadní stěnu, která může být buď zcela otevřena, například pokud je materiál pro rozmetání vlhký, anebo zavřena v případě suchého materiálu.*