17.12.2021 | 08:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Spolehlivý partner ze Sedlčan

Společnost GARNEA a. s. byla založena v roce 1992, a tak již brzy oslaví 30 let na českém trhu. Třicet let, to je jedna celá generace a také tři desetiletí zkušeností, nejen s prodejem zemědělské, komunální a stavební techniky, ale také s budováním profesionálního servisu a často také více než jen obchodních vztahů se zákazníky.

Za dobu svého působení se GARNEA rozrostla jak co do počtu zákazníků, tak i nabízených značek a prodaných strojů. Techniku ze svého portfolia prodává prostřednictvím vlastních středisek a sítě smluvních obchodních partnerů. V současné době svým ročním obratem atakuje jednu miliardu korun. „Naše široké portfolio nabízí zákazníkům zemědělskou techniku v čele s výhradně zastupovanou německou prémiovou značkou Deutz-Fahr (traktory a sklízecí mlátičky). Dále dodáváme traktory SAME, Lamborghini, YANMAR, Shibaura a spolupracujeme s celou řadou dalších renomovaných výrobců strojů a zařízení, například KUHN, Bobcat, WTC Písečná, SMS Rokycany, OPaLL-AGRI nebo PTR Třeboň. Z oblasti stavební techniky nabízíme produkty korejské značky DOOSAN. I v tomto případě máme výhradní zastoupení pro Českou republiku. A dále je třeba zmínit i prodej strojů a příslušenství pro komunální služby a drobné živnostníky. Jednoduše řečeno, dokážeme zajistit veškeré strojní vybavení pro zemědělství, stavebnictví a komunální sféru“ potvrzuje vedoucí střediska v Sedlčanech Karel Pěnka.

Ze Sedlčan do středních Čech

Na území Středočeského kraje působí společnost GARNEA ze svého střediska v Sedlčanech. Region, v němž nabízí své služby, je ohraničen dálnicemi D5 a D1 a zahrnuje oblast od Prahy přes Beroun, Zbiroh, Příbram, Milevsko a Tábor až po Pelhřimov.

„Naše středisko, otevřené v roce 2017, působilo až do konce roku 2020 především jako středisko servisní. Po mém příchodu v listopadu loňského roku se podařilo rozšířit a stabilizovat pracovní tým. Dnes v našem středisku pracují čtyři obchodní zástupci a servisní služby řídí Petr Kobík, zkušený vedoucí servisu s mnohaletými zkušenostmi, a pět servisních techniků. Každý z týmu je motivován tak, aby odvedl u zákazníků perfektní práci. Je to nutné, protože pro většinu našich klientů je alfou i omegou kvalita a rychlost servisu. Naši servisní technici jsou pravidelně školení profesionálové, kteří jsou odměňováni na základě spokojenosti a zpětné vazby od zákazníků. Ano, po každém servisním zásahu kontaktujeme zákazníka a zajímáme se, jak je spokojen s rychlostí, kvalitou a komunikací servisu. Každý měsíc všechna data vyhodnocujeme a přijímáme opatření k dalšímu zvyšování kvality servisních služeb, protože spokojený zákazník je naše nejlepší reklama,“ popisuje činnost střediska jeho vedoucí.

Díky dobře složenému týmu a spokojenosti zákazníků s technikou se daří také zvyšovat počty prodaných strojů, především traktorů. „Každý prodaný stroj v našem regionu je pro nás ta nejlepší reklama, protože zemědělci spolu komunikují a navzájem se informují o kvalitě používané techniky,“ konstatuje Karel Pěnka. Pouze prodávat však nelze, a proto středisko v Sedlčanech reaguje na zvyšující se počet zákazníků a prodaných strojů a připravuje na příští rok významnou investiční akci – nákladem 15 milionů korun zásadně rozšíří kapacitu servisní haly.*

Více v regionální příloze týdeníku Zemědělec ze Středočeského kraje.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down