Kloubový sklápěč neboli dumper výrobce Doosan má mnoho zvláštností. Je obratný a zároveň velmi stabilní díky nízko uloženému těžišti, pramenícímu z korby skloněné dopředu (díky skloněnému rámu zadní části) a nízko uloženému motoru. Všechna čtyři kola jsou nezávisle na sobě naklápěná a stále stejné rozložení hmotnosti dumperu propůjčuje vynikající trakci i v obtížném terénu.
Zatáčení i příčné naklánění stroje umožňuje jeho originálně koncipovaný kloub. Díky jeho provedení se dociluje vhodného rozložení hmotnosti na přední nápravu a zvýšení stability dumperu za jízdy do zatáčky a z kopce. Pohodlí řidiče přitom zvyšují hydraulické akumulátory odpružení kabiny. Ty zároveň vyrovnávají polohu kabiny.
Velmi robustní konstrukcí se vyznačuje nejen podvozek, ale i korba. Korba může být vyhřívaná výfukovými plyny a nechybí ani měřič užitečného zatížení v reálném čase. Ten funguje tak, že zjišťuje hmotnost nákladu podle tlaku v hydraulickém systému sklápění korby. Online váha je ve vývoji. Na přání může být korba vybavena zadním čelem, zvýšenými bočnicemi o 20 cm či vyztužením. Senzory, umístěné v podvozku, měří náklon stroje v podélné i příčné rovině, a při nadměrném náklonu nedovolí sklopení nákladu.
Dumper DA 30 má nosnost 28 t, vyrábí se ještě větší model DA 45 s nosností dokonce 42 t. Dumpery mají celkovou šířku v limitu tří metrů a jednoduše se ovládají.*