Je-li aktivované řízení předních kol, pak natáčení rámu a náklon kola pracují společně, když obsluha otáčí volantem nebo pohybuje joystickem. To poskytuje možnost provádět úzké zatáčky, aniž by strojník musel přemýšlet o tom, který povel řízení použít jednotlivě.
Navíc s aktivovaným systémem TwinLift mají strojníci možnost pohybovat oběma zdvihacími válci pomocí pouze pravého joysticku. TwinLift usnadňuje strojníkovi korekci polohy srovnávací radlice, aniž by musel pracovat s oběma joysticky. Tato funkce také pomáhá strojníkovi při zpracovávání širšího svahu, protože strojník může jednoduše zvednout nivelační radlici s jedním joystickem a bezprostředně poté přemístit stroj pro další průjezd.
Grejdry CASE řady C jsou poháněny nejnovějšími 6,7 litrovými šestiválcovými vznětovými motory FPT. S technologií Hi-e SCR2 jsou vybaveny bezúdržbovým systémem následného zpracování výfukových plynů Diesel Oxidation Catalyst (DOC) a selektivní katalytickou redukcí (SCRoF), který splňuje požadavky evropské emisní normy Stupeň V. Tento kombinovaný systém pomáhá vytvořit kompaktní motorový prostor s teplotou výfukových plynů v normálním provozu v průměru o 200 °C nižší, než je tomu u tradičního filtru pevných částic. Motory jsou navrženy speciálně pro práci v grejdrech, kde je vysoký točivý moment nutný k udržení vysoké úrovně produktivity.*