Vozidla Mercedes-Benz se širokým využitím v průběhu celého roku
Na mezinárodním veletrhu Techagro měla svůj stánek také společnost CROY s.r.o. Stánek představil možnosti využití vozidel Mercedes-Benz jak v zemědělské dopravě, tak i pro využití k pracím na poli, ale i pro komunální služby.
Hned na kraji expozice se blýskalo vozidlo Mercedes-Benz Unimog U 430. Bylo nejen homologováno jako traktor, ale i vybaveno pro univerzální využití v zemědělství. Samozřejmostí byl pohon všech kol s možností zařazení uzávěrek diferenciálů i za jízdy. Výhodou pro jízdu v terénu je také velká světlá výška, značná stabilita na příčných svazích či velké nájezdové úhly (na některých výjezdech z polí).
S regulací tlaku vzduchu
Dále může být vozidlo vybaveno i systémem pro centrální regulaci tlaku vzduchu v pneumatikách Tirecontrol Plus, s níže je možné po dojetí na pole snížit tlak v pneumatikách pomocí spínače v kabině. Rozšířením plochy otisku dezénu se docílí i zlepšení trakčních vlastností na měkké půdě. Unimog byl obutý do pneumatik se šípovým dezénem.
Pro agregaci přívěsných strojů bylo vozidlo vybaveno předním i zadním tříbodovým závěsem, upínacím systémem výměnných nástaveb na rámu a rozhraními, jako jsou rychlospojky hydrauliky, elektrického systému a zásuvka ISOBUS
Pro agregaci přívěsných strojů bylo vozidlo vybaveno předním i zadním tříbodovým závěsem, upínacím systémem výměnných nástaveb na rámu a rozhraními, jako jsou rychlospojky hydrauliky, elektrického systému a zásuvka ISOBUS.
Mercedes-Benz Actros 1845 LS 4x2 HAD, homologovaný jako T1B traktor kolový, byl sedlový tahač s hydraulicky přípojným pohonem přední nápravy, usnadňujícím především vyproštění
Univerzální možnosti využití
Unimog by tak mohl stejně dobře pracovat se žací trojkombinací, s lisem, samosběracím návěsem jako s nástavbovým postřikovačem, s neseným rozmetadlem anebo se secí kombinací. Formou výměnné nástavby by pak na ložné ploše mohl být přídavný zásobník pro osivo. Ve žních, silážích či senážích by pak vozidlo Mercedes-Benz Unimog U 430 našlo využití v dopravě z pole a při podzimní aplikaci tekutých statkových hnojiv pak v dopravě, směřující na pole. S motorem o výkonu 220 kW, tj. 299 k by to nebyl problém.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!