Firma Pöttinger pokračuje v úspěšném rozvoji. Kromě dalších investic do infrastruktury (nové zastoupení ve státě Indiana v USA) nepřestává v inovacích svého sortimentu strojů a bude na trh uvádět nové produkty. Jaké novinky má připravené v oblasti techniky pro sklizeň pícnin, se dozvěděli zástupci odborných periodik na Tiskových dnech v Rakousku.
V roce 1999 firma Pöttinger uvedla na trh první senážní návěs Jumbo 6000. V letošním roce tak může rakouský výrobce slavit 25 leté výročí svých návěsů Jumbo. Vozy Jumbo současné mají s těmi prvními společný už jen název. Představují výkonné sklizňové stroje, se širokými možnostmi výbavy, ale automatizací na vysoké úrovni. Díky tomu se jednoduše ovládají – po příjezdu na pole postačuje spustit sběrač do záběru a jet.
Nová řada vozů Jumbo 5000
V současnosti vyráběná modelová řada PöttingerJumbo 8000 jsou velkokapacitní víceúčelové návěsy, využitelné nejen ke sběru zavadlé či suché hmoty z řádku, ale i k odvozu píce od řezaček či štěpky do místa uložení. A na Tiskových dnech odhalili zástupci firmy Pöttinger novou řadu – Jumbo 5000.
Vpředu mohou mít nové vozy Jumbo 5000 jedno ze dvou provedení sběrače – Allrounder anebo Profi Pickup se šířkou 1890 anebo 2350 milimetrů
Tyto návěsy přebírají osvědčené prvky vozů Jumbo 7000 a 8000, ale přicházejí v kompaktním provedení. Jumbo 5000 bude k dispozici v objemech ložné plochy od 32 do 54 krychlových metrů.
Píci zkracuje řezací ústrojí se 45 noži. Nože jsou tradičně uložené ve výkyvném nosníku
Top model Jumbo 5540 DF s ložnou plochou s objemem 54 krychlových metrů je koncipován jako Dry Forage model, určený ke sklizni suché hmoty, jako je seno, sláma či vojtěška. Vůz je standardně vybaven zakrytím stropu, aby byl suchý materiál při plnění návěsu stlačován nejen ze stran, ale i shora.
Pohyblivá čelní stěna pomáhá při plnění i vyprazdňování vozu. Kromě čelní a zadní má i několik mezipoloh
Pohon bez řemenů
Návěsy Pöttinger Jumbo 5000 mohou být na přání vybaveny dvěma či třemi rozdružovacími válci (provedení DB). Pohon těchto válců je veden dozadu po pravé straně vozu.
Vpředu mohou mít návěsy Jumbo 5000 jedno ze dvou provedení sběrače – Allrounder anebo Profi Pickup se šířkou 1890 anebo 2350 milimetrů
Vpředu pak mohou mít jedno ze dvou provedení sběrače – Allrounder anebo Profi Pickup se šířkou 1890 anebo 2350 milimetrů. Od sběrače přebírá hmotu plnicí rotor, osazený hvězdicemi o tloušťce 10 milimetrů. Pohon rotoru je mechanický, ovšem již nevyužívá řemenů, ale hřídelí a ozubených kol. Průměr rotoru činí 800 milimetrů. Píci pak zkracuje řezací ústrojí se 45 noži.
Prezentovaný návěs měl systém hydropneumatického odpružení a elektronického nuceného řízení
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!