Společnost AGRIMA Žatec s. r. o. v současné době pokrývá svými službami 14 okresů v severních a středních Čechách. Za dobu své existence si vytvořila velmi úzké vztahy nejen se svými zákazníky, ale i s dodavateli techniky. Důsledkem je neměnné portfolio značek a kvalitní servisní služby. Ty poskytuje nejen ze svého sídla ve Staňkovicích, ale také ze svého střediska v Brozánkách u Mělníka.
Většinu značek ze své nabídky AGRIMA prodává již téměř dvacet pět let. Nejdéle prodávanou značkou je AGRIO, výrobce aplikační techniky z jihu Čech, následované značkou New Holland, dříve známou jako Ford. S jistotou lze říci, že jde o dlouhodobě obchodně nejúspěšnější značku z portfolia firmy AGRIMA. Podíl sklízecích mlátiček New Holland v jejím regionu se pohybuje kolem 25 %, podíl traktorů kolem 18 %. Mezi další dlouholeté obchodní partnery patří rovněž zástupci značek Lemken a Amazone. Portfolio firmy AGRIMA je však mnohem širší a zahrnuje také techniku značek Krone, Pichon, Tifone, Elho, SMS, Wielton, OPaLL-AGRI a Tehnos.
AGRIMA nejsou jen Staňkovice
Když se řekne mezi zemědělci AGRIMA, většině se vybaví areál ve Staňkovicích u Žatce. Je to logické, neboť je zde sídlo firmy a odtud vyjíždějí prodejci a servisní technici k většině zákazníků. Pořádají se zde pravidelně dny otevřených dveří a sídlí zde nejen vedení společnosti, ale probíhají zde také odborná školení a pracují zde specialisté v oblasti servisu a oprav. Společnost AGRIMA ale také provozuje středisko v Brozánkách u Mělníka, s nímž obchodují převážně středočeští zemědělci.
Historie střediska v Brozánkách
Středisko v Brozánkách bylo otevřeno v březnu 1993. Tehdy to byla jen kancelář, z níž vyjížděl Kamil Fiala každé ráno za obchody. Nové stroje se zákazníkům předávaly a následně také servisovaly ve Staňkovicích u Žatce. Po čase ke kanceláři v Brozánkách přibyl malý sklad s opotřebitelnými díly.
Další etapa se začala psát v květnu 1998, kdy byl do střediska přijat první technik vybavený servisním vozidlem, ovšem stále bez servisního zázemí. Přesto lze již hovořit o obchodně servisním středisku v Brozánkách. Po prvním technikovi byl přijat druhý a pak bylo středisko doplněno o pracovníka zajišťujícího prodej náhradních dílů. Dnes tvoří tým osm zaměstnanců - dva obchodníci, dva prodejci náhradních dílů a vedoucí servisu se třemi servisními techniky.*
Více ve Farmáři č. 1.