Když se řekne Fliegl, ihned se znalému praktikovi vybaví návěs s vyhrnovacím čelem. Tyto návěsy jsou univerzálně využitelné k dopravě, ale i jako rozmetadlo. Nicméně Fliegl vyrábí i korbové sklápěče v několika modelových řadách, vhodné pro ty zemědělce, kteří v dopravě dávají přednost klasickým návěsům s vyprazdňováním vyklápěním. Přitom jedna z předností těchto návěsů, nápravy s extra velkou šířkou rozchodu, zajistí návěsu stabilitu nejen za jízdy v náročném terénu, ale i v průběhu vyklápění nákladu. Nápravy jsou kromě toho standardně obouvány do širokých pneumatik.
Korbové sklápěče TMK vyrábí firma Fliegl na jedno-, dvou- či třínápravovém podvozku. Vyprazdňují se vyklápěním dozadu a disponují užitečným zatížením podle modelu od 5 400 až do 26 650 kg. Dvounápravový podvozek má náběžně řiditelnou zadní nápravu, čímž se šetří pneumatiky i půda na poli. Třínápravový podvozek se pak může pochlubit nuceným řízením první a třetí nápravy prostřednictvím táhel spřažených se závěsy K-50 traktoru. Jak tandemový agregát Titan, tak i podvozek tridem se vyznačují robustností a schopností plynule vyrovnávat i velké nerovnosti bez ztráty stability vozu. Dodavatelem náprav je německá firma BPW.
Na zájemci pak je, jaký si ke svému návěsu Fliegl TMK zvolí systém odpružení – dle toho, jakou představu má o komfortu jízdy s návěsem a o jeho nosnosti. Nezávisle na typu odpružení podvozku pak funguje odpružení tažné oje, které je u uživatelů těchto vozů velmi oblíbené.*