Korba z plnooceli dovoluje transport senáží, siláží, okopanin, chlévské mrvy, štěpky, zrna obilovin i řepky a je zcela řepkotěsná. Uživatelé také oceňují možnost osazení korby nástavky pro přepravu materiálu s nízkou objemovou hmotností. Ty jsou stejně jako rám návěsu pozinkované. Zadní hydraulicky ovládané čelo má standardně výsypné okénko, dovolující vykládat malý proud osiva anebo hnojiva. Bude-li později k návěsu doplněn šnekový dopravník, lze mít v zadní části vozu rychlospojky pro hydraulický pohon. Při vyklápění materiálu usnadňuje kompletní vyprázdnění ložné plochy kónický tvar korby.
Průhledové okno v čelní stěně všech vozů TMK je standardní výbavou. Je dostatečně prostorné na to, aby obsluha v traktoru měla vždy dobrý přehled o naplnění ložné plochy.
Na rámu krátké konstrukce, ale s korbou s charakteristicky zaoblenou čelní stěnou vyrábí Fliegl korbové sklápěče řady TMK Profi. Tyto návěsy jsou postaveny rovněž na tandemovém podvozku Titan, ale jiné provedení korby dovoluje vyklápění nejen dozadu, ale i doprava či doleva. Sklápěče řady TMK Profi mají klasické zadní čelo, zatímco korbové sklápěče řady „Bull“ disponují již hydraulickou velkoprostorovou zadní stěnou, známou od návěsů Fliegl ASW. Tato stěna se při otevírání vyklápí směrem ke středu nápravy. Snížené těžiště těchto vozů zvyšuje jejich stabilitu. Rovněž i bočnice jsou koncipovány odlišně – pro dostatečnou pevnost jsou zhotoveny z kvalitní oceli s pozinkováním a vyrobené z jednotlivých sesazovaných dílů k sešroubování.*