V loňském roce představila společnost GRIMME nejnovější generaci samojízdných sklízečů řepy Rexor 6300. V porovnání s předešlými modely má tento stroj především kratší rám, takže se s ním lépe manévruje, novou komfortní kabinu a asistenční systém Speedtronic-Cruise.
Přepracována byla i motorová jednotka, nové uspořádání pohonu zlepšilo přístup obsluhy a tím i snadný servis a údržbu.
Vysoký komfort obsluhy
Šestiřádkový sklízeč řepy Grimme Rexor 6300 nejnovější generace se zásobníkem o objemu 45 m³ je vybaven novou kabinou X11. „Toto vysoce moderní a prostorné pracoviště je koncipované pro maximální jízdní komfort a zlepšený výhled do všech stran,“ říká Ing. David Bajer, nastupující produktový manažer třeboňské společnosti U + M Servis, která je výhradním dovozcem techniky Grimme do České republiky. „Klimatizované a o 30 stupňů otočné sedadlo řidiče umožňuje ergonomický výhled na odvážející vozidla nebo skládku řepy. Řidič má navíc nalevo a napravo od ovládacího sloupku k dispozici opěrky nohou, které umožňují pohodlnou pracovní polohu po dlouhou dobu.“
„Nová kabina je navíc vybavena velkorysými ukládacími prostory včetně držáku mobilního telefonu, chlazené přihrádky na nápoje pod sedadlem spolujezdce a přípojky USB,“ pokračuje David Bajer. „Díky optimalizované zvukové izolaci je nová kabina nejtišší na trhu, s ohledem na sluneční clony a novou koncepci dvou klimatických zón "nohy v teple, chladná hlava" je v ní vždy příjemné prostředí. Nově koncipovaný filtr pak spolehlivě chrání řidiče před vnějšími vlivy, jako jsou výfukové plyny nebo prach. Díky elektricky nastavitelným a vyhřívaným vnějším zpětným zrcátkům s upravenou geometrií má obsluha přehled nad celým strojem a může s ním pohodlně a bezpečně manévrovat.“
Nový standard sklizně
Rexor 6300 pohání motor Mercedes o výkonu 480 kW/653 koní s výfukovou technologií SCR (AdBlue) splňující emisní normu Stage 5. Motor vyvinutý pro sklízecí řezačky Claas může pracovat v modu AutoMotion se sníženými otáčkami podle potřeb stroje (rychlejší pojezd, zvýšení čisticího výkonu, vyprazdňování apd.), takže dochází ke značné úspoře paliva. Ta se pohybuje na úrovni 35 až 36 l/ha, v těžkých půdách i 50 l/ha. Sklízeč je schválen.*
Více se dočtete v Zemědělci č. 10.
Ing. David BajerSamojízdný sklízeč Grimme Rexor 6300Komfortní kabina od společnosti Claas IndustrietechnikTerminál Grimme IBX 200 je upevněn pomocí držáku RAM-MountÚpravou motorové jednotky se zlepšil přístup k hnacím komponentům
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!