04.06.2025 | 07:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Polní den HORSCH a PEKASS a. s. přinesl poučení i zážitky

Společnost Pekass působí na našem trhu od roku 1991. V začátcích se zaměřovala na region středních Čech. V roce 2014 si Pekass rozšířil sortiment o značku JCB s působností na celém území České republiky. Zpočátku měla společnost Pekass velice široký sortiment techniky, pak se ale její pracovníci rozhodli ke změně a specializaci.

Současnost je pro Pekass charakteristická specializací na konkrétní značky zemědělské a komunální techniky a rozšiřování a zdokonalování obchodní a servisní sítě. Díky tomu pak je možné poskytovat zemědělcům ještě profesionálnější služby.

Informace o hybridním zemědělství

Jedna ze značek zemědělské techniky, na kterou se firma Pekass specializuje, je i německý Horsch. Zajímavou a současně poutavou cestou, jak dostat informace od tohoto výrobce k zemědělcům, byl Polní den HORSCH a PEKASS a.s., který se uskutečnil v úterý 3. června v prostorách Cihelny Rosice u Chrasti na Chrudimsku.

Na programu dne bylo mnoho zajímavých témat. Kromě ukázek techniky Horsch, zajímavě komentovaných produktovými manažery firmy Pekass, zaujala přítomné také prezentace Constantina Horsche, odborníka na hybridní zemědělství a obdělávání půdy.

Kousky na motorce braly dech

O adrenalinové okamžiky a chvíle pořádného napětí se postaral svým akrobatickým vystoupením Martin Matějíček. Se svou motorkou „šlapačkou“ si hrál s fyzikálními zákony jako kočka s myší a všem divákům, kterých se v cihelně sešlo více než sedm set, dokazoval zdánlivě nemožné.

Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 7/2025.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.