Nová cisterna je tak zajímavá svým flexibilním použitím pro zemědělce i pro poskytovatele služeb. Díky podvozku tridem a vozíku dolly vpředu s klasickou točnicí není zapotřebí při připojování k traktoru zapojovat žádný systém nuceného řízení, ani hydraulický ani elektronický. V průběhu několika minut je tak možné agregovat s cisternou vhodný traktor, pokud má výkon motoru alespoň 180 k (v závislosti na podmínkách). Na přání nabízí firma Fliegl možnost řízení poslední nápravy cisterny pomocí vnějšího hydraulického okruhu traktoru.
Dolly vozík má řadu originálních konstrukčních prvků. Připojuje se k traktoru do spodního závěsu K 80 a pro zlepšení tahového výkonu umožňuje přenos části zatížení na traktor. Vozík má integrované pneumatické odpružení, které zvyšuje pohodlí za jízdy.
Přívozní cisterna Fliegl je vybavena vlastním kompresorem značky Battioni, poháněným přímo od vývodového hřídele traktoru. Zájemci, kteří požadují objem cisterny 26 500 litrů naplnit ve velmi krátké době, si mohou nechat cisternu vybavit výkonným turboplničem Fliegl. S turboplničem může být kombinována sací přípojka o průměru osmi palců, dodávaná rovněž na přání.
Pro snadnou pohyblivost i v obtížných podmínkách polních cest je možnost volitelně osadit podvozek cisterny pneumatikami s rozměrem 560/60 R 22,5.
Rovněž i v překládce kejdy či digestátu na aplikační soupravu na poli existuje více variant. Buď si aplikátor sám kejdu nasává ze sacího trychtýře v zadní části nové přívozní cisterny, anebo může nádrž aplikátoru plnit hnojivem přívozní cisterna prostřednictvím vlastní rampy. Ta se nabízí jako výbava na přání a její součástí je hydraulicky poháněný urychlovač. Pro zajištění ochrany před korozí je cisterna uvnitř opatřena speciálním nátěrem.
Více informací v Mechanizaci zemědělství.*