18.02.2025 | 07:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Pro kvalitnější záruční i pozáruční servis

Od konce listopadu má sedlčanské středisko společnosti Garnea a. s. k dispozici novou servisní halu, důležitou pro další zkvalitnění záručního i pozáručního servisu nejen zemědělské techniky. Díky vstřícnosti představitelů města Sedlčany a součinnosti vedení firmy a stavebního úřadu se podařilo tuto investici realizovat v rekordně krátkém čase.

Středisko v Sedlčanech bylo původně postaveno jako převážně prodejní s tím, že hlavní servisní zázemí v případě potřeby zajistí centrála v Neplachově. Jak postupně narůstal počet prodané techniky vyžadující servis, přestalo být zázemí sedlčanské haly dostačující a počet techniky směřující za servisem do Neplachova příliš velký. Kvalitní servisní zázemí navíc vyžaduje i stavební technika. Nová servisní hala se stala nezbytnou. Na konci listopadu byl úkol splněn a hala slavnostně otevřena. První stavební práce začaly na jaře loňského roku a na přelomu listopadu a prosince byla stavba dokončena. Půdorysné rozměry 20 x 15 m, mostový jeřáb s nosností 5 t a velká sekční vrata umožní servis i velkých strojů, nejčastěji traktorů. Kvalitní osvětlení a topný systém zajistí potřebné pracovní zázemí pro servisní pracovníky. Na halu navazuje upravená venkovní plocha s myčkou. V budoucnu tak bude sedlčanské středisko, které doposud prodalo přibližně sedm desítek nových strojů, což rozhodně není špatný výsledek, poskytovat profesionální servis, na jaký jsou zákazníci firmy GARNEA zvyklí. Nová hala předznamenává další etapu v působení střediska, směřujícího k ještě větší samostatnosti. V Sedlčanech vědí, že prodat je jedna věc a zajistit kvalitní a rychlý servis je věc druhá. A berou to jako neustálou výzvu, které se však rozhodně nebojí.

Více v týdeníku Zemědělec.

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down