O firmách, jako je Agrima Žatec, s. r. o., se často hovoří jako o prodejcích zemědělské techniky. Ne že by to nebyla pravda, ale jak titulek napovídá, vlastní prodej stroje zákazníkovi je jen jeden z mnoha a mnoha úkonů a činností, jež musí prodejce vykonat po dobu životnosti stroje.
Tu podstatně větší část ledovce (v přírodě je to 9/10) tvoří koncepční práce početného kolektivu odborníků. Cílem jejich snažení je spokojený zákazník. To není klišé, to je holá pravda. Spokojený zákazník se totiž vrací a znovu nakupuje a šíří svojí spokojenost s prodejcem mezi kolegy zemědělci, a tím rozšiřuje řadu potenciálních zákazníků. Takže spokojený zákazník je i spokojený prodejce. Co se ale skrývá za prvním informačním telefonem zákazníka? Co se děje po něm a co se děje po případném prodeji? Na to jsme se přijeli zeptat jednatele společnosti Ing. Matouše Šubika.*
Celý článek vychází v regionální příloze z Ústeckého kraje.