Kombinace všech měřicích bodů (snímač točivého momentu a čelní stěny, senzor na kompresní klapce) ovlivňuje stupeň komprese a požadované využití ložného prostoru. Inteligentní přední stěna může být přizpůsobena strategiím nakládání a vyprazdňování v závislosti na podmínkách použití. Aktivně ovládaná kompresní klapka umožňuje v případě potřeby výjimečně vysoké hodnoty stlačení hmoty.
Při bližším pohledu na přední stranu návěsu je patrná šachta před přední stěnou. V případě, že by přes tuto stěnu přepadával nějaký materiál, tato šachta jej usměrní ke vkládacímu rotoru.
Návěsy Jumbo nové generace nabízejí tři předdefinované režimy plnění: od lehkého přes střední až po vysoké zhutnění. Strategie umožňují optimální přizpůsobení sklizně různým druhům píce, obsahu sušiny a úrovni plnění. Řidič může svému nastavení snadno přiřadit předdefinované parametry, čímž se mnohonásobně zvýší celková hospodárnost. Pokud je podlahový dopravník ovládaný automatickým režimem, přední stěna aktivně stlačí píci a následně se automaticky přesune zpět do polohy plnění. Díky tomu dochází k maximálnímu využití ložného prostoru.