Při vykládání nákladu, ale i při jeho případném nakládání do ložné plochy (balíky), jsou v součinnosti robustní textilní pás, dva řetězy a transparentní přední čelo. Pás o šířce 2000 mm je velmi robustní - s tloušťkou 3,8 mm se pyšní pevností, rovnající se zatížení 50 t. Uvnitř pásu jsou dvě vrstvy polyesterové tkaniny a povrch je z PVC. Spodní strana má nízký koeficient tření, takže se na ni nic nelepí.
Pás je pomocí příčné lišty s trojím hraněním a šroubů pevně spojen s pohyblivým čelem. Dva vpředu usazené hydromotory pohybují pásem včetně šikmého čela prostřednictvím řetězů s plochými články, z nichž každý odolá zatížení až 25 tun. O napínání řetězů se starají svislé pružiny, uchycené k pohyblivé čelní stěně. Oba hydromotory jsou vzájemně propojeny hřídelí a jsou tak mechanicky synchronizovány. Díky tomu nemůže při pohonu pásu dojít k působení zkrutných sil na šikmé čelo. Hydromotory z vlastního vývoje firmy Krone spolu s robustními tažnými řetězy zaručují konstantní rychlost vyprazdňování vozu.
Zároveň díky kontinuálnímu tahovému pohybu čela směrem dozadu dojde vždy k rovnoměrnému vyprázdnění vozu bez zbytkových množství nákladu. Stejně praktické je utěsnění bočnic pomocí gumových stěrek, takže nedochází k žádným ztrátám během nakládky a přepravy jemných komodit jako např. pšenice nebo řepka. Více informací v Zemědělci č. 18/2023.*