Nové nesené pluhy mohou být za traktorem přepravovány na opěrném kole – jako návěs. Tak se zvýší bezpečnost jak pro řidiče, tak pro kohokoliv v blízkosti soupravy. Otočný bod traktoru/pluhu je umístěn v místě připojení pluhu. V zatáčkách nedochází k žádnému naklánění pluhu či vybočování mimo trajektorii soupravy. Toto řešení přepravy zůstává volitelnou výbavou pluhů.
Pohyb půdy pod rámem a mezi tělesy pluhu při orbě je zdokonalen díky 80centimetrové výšce pod rámem a díky nově vyvinutým slupicím. Tyto robustní slupice jsou již předtvarované, aby se omezila nutnost svařování, což by mohlo oslabit části pluhu. Stejně jako všechny slupice Kverneland Auto-reset, i tyto zůstávají duté, a tím dochází k optimalizaci váhy pluhu, snížení nároků na tažnou síla a následně i k optimalizaci spotřeby paliva v průběhu orby.
Systém jištění slupic listovou pružinou Auto-reset je zkonstruován speciálně i do nejtěžších podmínek. Pružiny se dají jednoduše přidávat nebo odstraňovat podle podmínek. Tento mechanický ochranný systém slupic je již znám z typu Kverneland 2500 i-Plough®, je vysoce spolehlivý a nepotřebuje žádnou údržbu.*