Case IH Quadtrac 715 zaburácel na polích v Horním Rakousku
Pracovní síly v zemědělství ubývají, půda stále více trpí zhutněním, výkyvy počasí jsou stále extrémnější. Hlad po výkonu tedy neustává a velcí výrobci vyvíjejí nové, ještě větší traktory. Výkony motorů, ale i další provozní parametry, jako je pohotovostní a celková hmotnost, boří zažité hranice. Přesně tak tomu je i u nového traktoru Case IH Quadtrac 715.
Výrobce Case IH je svými pásovými tahači pro tahově nejnáročnější polní práce dobře známý. V poslední době je to již druhá novinka u řady Quadtrac. Na konci roku 2021 vznikly nové modelové řady traktorů Quadtrac a Steiger AFS Connect. Řada Quadtrac AFS Connect zahrnuje osm traktorů s maximálním výkonem až 509 kW/692 k, zatímco kolové tahače Steiger AFS Connect jsou vyráběny s výkony od 345 do 410 kW (469 až do 558 k).
S novou kabinou
Na první pohled jsou tyto tahače nápadné novým provedením kabiny, ale i novou generací přijímače GPS signálu. V interiéru kabiny pak čeká řidiče nová generace ovládání, se kterou poprvé přišly traktory Case IH Magnum AFS Connect.
A nyní přichází nová „vlajková loď“, traktor Case IH Quadtrac 715. Je nejenom výkonnější, ale i těžší, větší a ještě robustnější. Novou kabinu s výše popsaným novým ovládáním nyní „trumfne“ originální designová proměna kapoty motoru s velkými světlomety v horní části. Rozměry kapoty se zvětšily, aby dokázala pojmout nový motor FPT Industrial Cursor 16 TST o objemu 16 l. Co do velikosti citelně narostla také plocha chladičů. Kapota se nyní otevírá elektronicky – stačí stlačit tlačítko na boku traktoru a kapota se sama otevře, a po dalším stlačení zase sama uzavře. A díky tomu se také může zvednout do větší výšky, takže přístup k motoru je lepší.
Dvojstupňové přeplňování
Na levé straně motoru je patrná dvojice turbodmychadel. Obě mají pevnou geometrii lopatek, druhé z nich je v provedení Wastegate. Dvoustupňové přeplňování poskytuje výhodu v rychlejší odezvě na změny zatížení. Z druhé strany motoru pak má obsluha snadný přístup k měrce olejové náplně motoru, a to v otvoru bočního krytu bez nutnosti jeho demontáže.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!