Nejmodernější lakovna v Mannheimu propůjčuje barvu slavným traktorům
Traktory John Deere série 6000 patří k legendám tohoto výrobce u nás. V době svého vzniku přišly s řadou přelomových a velmi pokrokových řešení, jako byla prostorná a tichá kabina TechCenter, průběžná rámová konstrukce, modulární uspořádání konstrukčních celků a čtyř- a šestiválcové motory PowerTech s konstantním výkonem.
Postupně se modernizovaly nejen traktory John Deere, ale i jejich výrobní linka v německém Mannheimu. A nyní tato továrna znovu potvrzuje, že právem patří k nejmodernějším závodům svého druhu v Evropě (kromě toho, že je největším závodem John Deere mimo Severní Ameriku).
Zcela nová automatická lakovna
Nově bude každý vyrobený traktor v Mannheimu (a že jich je denně přes dvě stovky!) získávat barvu ve zcela nové lakovně s automatickým fungováním. John Deere tak pokračuje v modernizaci své výroby traktorů dále a díky nejmodernější technologii lakování současně nastavuje nová měřítka v ochraně životního prostředí a efektivitě využívání energie.
Vstupní úsek nové lakovny John Deere v Mannheimu
V nové lakovně procházejí podvozky traktorů John Deere nejprve sedmi čisticími a přípravnými stupni. Návazně jdou na stanoviště s deseti roboty, kteří se starají o pečlivé nanášení základní barvy. Poté následuje finální nanášení zelené barvy. Kapacita lakovny dovoluje, aby se zařízením současně pohybovalo až sto různých podvozků traktorů. Podvozky jsou zpracovávány v 2,7minutovém taktu.
V nové lakovně procházejí podvozky traktorů John Deere nejprve sedmi čisticími a přípravnými stupni
Pečlivé plánování nezbytností
I přes automatizaci fungování nové lakovny v továrně John Deere mají také lidé v nové lakovně své úkoly: specialisté celé zařízení řídí, programují robotya starají se o vysokou kvalitu nanášení barvy ve speciální kabině pro ruční lakování. Nová lakovna je konstruována pro podvozky traktorů o hmotnosti do 8000 kg a šířce až do 3,5 metru.
Po nanesení základní barvy následuje nanášení finální zelené barvy
Vybudování takto složitého a komplexního zařízení v továrně John Deere v Mannheimu představovalo mamutí úkol, vyžadující pečlivé naplánování a koordinaci. Jakmile bylo vše připraveno, následoval přechod ze stávající na novou lakovnu. Ten se podařil během pouhých tří týdnů, v průběhu letního uzavření výrobního závodu – bez toho, aby výroba traktorů John Deere sérií 6R a 6Mbyla jakkoli narušena.*
Kapacita lakovny dovoluje, aby se zařízením současně pohybovalo až sto různých podvozků traktorů. Podvozky jsou zpracovávány v 2,7-minutovém taktu
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!